om jag kunde vrida tillbaks tiden

Jag lust att ta en nostalgi tripp tillbaka till det förflutna, tack vare jennüpai.
Thåström - Fanfanfan har börjat spelats även här och är inne på sitt tredje varv nu, den blir nog snart utbytt till något annat meningslöst, men ibland så älskar jag den här sortens musik, den är sorgligt trevlig.
Just texten till denna låt, beskriver mina känslor som jag hade för kanske tre månader sen, jävligt bra. Men det är ändrat nu, jag lovar. Aldrig mer.

Om mitt drömliv skulle börja, vill jag ha det med min häst hela dagarna lång. Han är det underbaraste jag vet.
Kanske flytta till en stuga i skogen, där ingen hittar en. Gärna med en dator med all musik i världen. Då kan jag leva.

Jag känner mig platt just nu. Som ett papper ungefär, eller okej, kanske två stycken.
Min katt är riktigt deppig på mig just nu, han är hungrig, men hans manlighet ska försvinna imorrn och då får han inte äta något.

Nu ska jag sova, eller glo på Scrubs.

/newbie


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, jag skrev så många "fan" att jag blev tvungen att lyssna på den xD Han gör ganska sköna låtar ibland
faktiskt. Du är bra

2008-04-24 @ 12:04:28
URL: http://jennupai.blogg.se
Postat av: Jenny

Och varför syns det inte när man gör hjärtan? :( Nu blev jag ledsen.

2008-04-24 @ 12:05:35
URL: http://jennupai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0