watching the stars

Jag har egentligen ingenting att blogga om. Det kändes bara som att det var för tomt här.
Jag orkar inte ens skriva ett random inlägg om vad jag gjort under dagarna, det är för meningslöst.

Idag har jag iaf funderat på allt mellan himmel och jord, och då menar jag verkligen det.
Har ni tänkt på att solen är hur sjukt långt bort som helst och att det faktiskt är mörkt utanför våran jord, trots solen och att om man kollar när solen går ner så kan man se att jorden är rund.
Det är det jag har tänkt på och att jag inte vill ha barn, för jag vill inte att dom ska leva när jorden går under. Jag vet att den gör det, jag lovar det.

På skolan var det bad idag och jag var inte med.... som vanligt.
Man blir inte mer inspirerad av att se på våran stålande perfekta klass, simma runt lugnt och stillsamt och verkligen försöka. Oj vad jag ljuger nu... Men jag har lite att erkänna, jag hatar inte våran klass längre... bara ibland.
Men alla har sina ljusa stunder.

Nej, jag klarar verkligen inte mer.
Jag har fått hem två nya avsnitt av Scrubs!
Och min äckelkamera är lagad. Jag tror jag ska sälja den.
Sen ska jag kanske få en kanin.
That's all.

/newbie

image64


Kommentarer
Postat av: Saja

Haha, inspirerad av våran sköna klass som simmar. Verkligen så inspirerad. Haha. :'D
Nästa gång ska du vara med!

2008-04-22 @ 10:55:41
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0