it is christmas time!

Trodde man iallafall.. Jag undrar vart all snö har tagit vägen.. Vart all julstämning har tagit vägen?
Dessutom undrar jag vart all min inspiration till att blogga har tagit vägen?
Det känns som jag har tagit en paus, som jag inte ens har märkt av.

Det roligare är att jag inte läser bloggar längre, inte en enda nästan, eller jo. Några, men annars så inser jag hur lite intrresse jag har för det. För inget som står bryr mig längre.
Jag har hittat tillbaka till mig själv, till den jag vill vara och där jag vet vart jag står och det är helt underbart!

Och som jag nämnde tidigare, så är jag lycklig! Lycklig så att det spritter i kroppen!
Men än förses det som en hemlighet. Och det är najs.

/grassmonkey

Kommentarer
Postat av: Sajan

bra att du mår bra då mår jag också bra.

nu har de snöa igen!

2008-12-22 @ 14:55:10
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0