one love

Dags för ännu ett meninglöst blogg inlägg, min inspiration är helt bort blåst och jag har seriöst ingenting vettigt att komma med.
Varför bloggar hon då? kan ni tänka.
Ja ser ni, jag har verkligen inget bättre för mig. 

Jag tror jag har några små konstiga, ja nästan "störningar" för mig själv.
Jag vägrar t.ex gå och lägga mig innan klockan elva, eftersom jag VET att jag får vara upp tills dess. Trots att jag är aptrött och ändå ska läsa tills jag somnar. Kanske jag har någonting i min hjärna som tycker det är coolt att vara uppe länge. I sånnafall skulle jag vilja operara bort den delen.

Har ni någon gång suttit vid datorn och kännt hur ni bara börjat svettas. Inte sånt där "flämt det är jobbigt svett" utan mer - paniksvett. Nästan lite ångestsvett kanske man kan kalla det? Jag har det iallafall just nu, då jag vet att jag måste prestera fram ett bra inlägg som ska innehålla något vettigt och lite humor, för sån är jag. Jag älskar att få folk att skratta och samtidigt förstå saker ur mina synvinklar. För ibland, då tycker jag att jag är jävligt smart.

Sandra fällde en kommentar igår, någon som liknande; Du är så bäst som man kan blir!
Om jag nu skulle ha översatt den till mitt språk.
Jag blev iallfall väldigt glad. Sån där glädje som får en att le inombords, men man visar det inte utåt. Den glädjen är den bästa för mig.

Och min kära nacke, det fortsätter att förstöra mitt liv.
Jag har ont när jag sitter vid datorn, jag har ont när jag ligger i sängen, jag har ont när jag tittar på tv, jag har ont när jag mockar åt hästen, jag har ont fan jämt!
Som tur är så har jag skolläkaren imorrn. Ibland önskar jag att man kunde hugga nacken av mig, men livet skulle då inte bli så enkelt.

Nej! Slut på äckligt random inlägg. Min nacke gör ont och jag ska sova!
Natti.

/newbie

image60

Kommentarer
Postat av: Saja

Alltså, jag älskar verkligen din blogg, serious!! Jag får veta så otroligt mycket om dig. Du är mycket ödmjuk och ärlig. :'3 I och för sig vet jag inte om du ljuger, men det låter så sant och du skriver direkt från hjärtat. Så nej, jag tror du pratar sanning.

Det som är så bra med dina inlägg är att du skriver sånt som faktiskt får en att skratta och känna igen sig i. Ibland; "va? tänker hon så." Också börjar en resa på nyfikenhet medan man läser hela inlägget - för det bara måste man göra.

Det sista jag ska säga är att jag ÄLSKAR när du upptaderar din blogg, och du borde göra det ännu oftare. För du HAR meningsfulla inlägg, iaf för mig.

Och du är BÄST. Jag har aldrig tänkt hur bra vän du egentligen är, men.. Jag gillar dig! (inte på det sättet du kanske tror nu) Men, som MÅLGÖ!

Det allra, allra sista jag ska säga nu är att detta inlägg blev ganska pinsamt, ärligt, poetiskt (?), reflekterande och ganska långt inlägg. Men det förtjänar du!

2008-03-18 @ 23:01:42
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0