piss off

Läst nyss Saja'n blogg och jag blev jävligt arg så jag får nog avreagera mig lite.

DETTA HELVETES JÄVLA SAMMHÄLLE ATT MAN SKA KLÄ SIG SOM ALLA ANDRA SÅ ATT MAN PASSAR IN!
SCREW THAT!
Det är falsk , patetiskt och riktigt jävla löjligt! Får man inte vara sig själv för sina kompisar är dom abslut inget att ha , dom är rent sagt - SKIT!
Jag skulle aldrig anpassa mig efter hur andra människor vill att jag ska se ut/vara , jag är jag , that's it!

Nu när det var klart får jag väl gå vidare med något annat , vad det ska vara har jag ingen aning om.
Livet flyter på som vanligt och det är läskigt skönt med lov. Jag håller på att få lite nostalgi för att blogga , det går liksom inte , fast jag vill. Ytterst förvirrande. Jag tror jag lägger ner nu.


Stå på dig Saja'n!

/newbie

image62

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaaw. Du är fan bäst

2008-03-27 @ 08:39:08
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Hellen

bra skrivet:D

2008-04-22 @ 18:08:59
URL: http://amira12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0