perfect hate

nu var det ett tag sedan jag skrev igen. skämmas borde jag... som vanligt...

jag har insett att jag älskar att disskutera med folk, speciellt såna disskutioner där jag vet att det är jag som har övertaget. det är nästan som en extra engergikick. ni kan ju tänka er, att mitt imot dig sitter en person med nervöst uttryck över att den inte har något att komma med och i ditt enga huvud kommer agrument på löpande band och du kan läsa av personen att den vet att den har - förlorat.

härom dagen såg jag ett program om barn som var övernaturligt intelligenta, det var läskigt faktiskt och tragiskt. en pojke hade krav på sig själv att alltid vara perfekt. jag säger då som alla andra, det finns ingen som heter perfekt.
det enda som är perfekt är att hata ordet perfekt, då har man kommit någonstans på vägen.

helgen har varit väldigt lugn, har mest varit med kompisar och hos hästen, riktigt trevligt har det varit.

och du människa, varför måste du vara så underbart bra? :)

nej nu orkar jag inte skriva mer, vet att det som vanligt blev ett sugigt inlägg, men så är det nu för tiden, har nog tappat skrivförmågan.

/newbie

Kommentarer
Postat av: Saja

interligenta=intelligenta :D



hatar också ordet perfekt. fult och dåligt ord. isf har jag kommit en bit på vägen! Fast jag använder det ändå...



Vem är "och du människa"? :'D

2008-09-24 @ 17:05:16
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0