from this moment on

Vilken trevlig dag. Verkligen.
Vaknade upp vid 5. Mådde skit, gick på toa, kunde sova fram till sex, toa igen, och så fortsatte det fram till elva på dagen.
Sen åkte jag in till pappa , sov fram till fyra.
Björn kom förbi och vi skulle åka på subway och äta lite mat, och vad händer inte då inne på subway. Jo jag SVIMMAR!
Gud vad trevligt, inte alls pinsamt och opassande.
Till råga på allt blev min kära pojkvän arg på mig för detta. Tack och bock tänkte jag. Det är ju verkligen det jag behövde.
För alla vet väl att man svimmar för att man tycker det är så himla kul.
Japp det bästa jag vet.

Nu ska jag väl gå och ta livet av mig eller något.
puss, vi syns imorgon.

Glömde jag nämna att jag ligger efter i skolan?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Man kan ju inte hjälpa att man svimmar! :o

2009-04-22 @ 09:19:15
Postat av: Anonym

Han blev nog bara rädd och vissa reagerar med att bli arg....

2009-04-24 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0