i have.. luck?

Jag fattar inte ibland hur jag lyckas har sådan tur. Jag har legat fetarns efter, men ändå känner jag mig ganska ikapp nu.
Har inte skrivit svenska talet än, men boken tyckte jag var så bra att det går nog fort att hitta på att prata om den.
Läste ju ut den under en dag, höhö...
Sedan har jag gjort historian som skulle vara inne imorgon (trots att jag inte gjort typ 7andra läxor, okej inte så många men..)
Och har inte sålt ett enda New Body klädesplagg. Finns fan ingen som vill köpa! Vem fan kom på den idéen med dessa kläder?! Blä :(

Idag blir det apoteket efter skolan, sedan stallet, sen kanske övningsköra lite också. Gaah vill fan hitta på något, känner mig så jävla rastlös...

Just ja, är klar med allt i MUM:en också.. Nu då?


Kommentarer
Postat av: - e

Visa mig new body grejorna får se om jag köper nåt :)

2009-04-27 @ 19:44:33
Postat av: Emmak

de är ju as lätt att sälja new body;P ofta inte dina föräldrar kan offra sig och köpa en strumpa;)

2009-04-29 @ 19:50:00
URL: http://emmak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0