i never whanted to say this

Vad tusan gör jag fortfarande uppe? Är äckligt tröttt men förmår mig inte att gå och lägga mig.
Jag har bara sådan extremt lust att skriva av mig, men jag kan inte förmå mig att komma på något intressant.
Eller jo, jag har något att verkligen säga, eller rent ut sagt skrika ut.

Vart är alla människor på väg?
Att folk förändras det vet man, men så drastiskt. Det känns som man själv står kvar, lycklig i själen, men känner hur ens vänner själv sveper iväg åt alla håll och kanter.
Vet du inte själv vem du är längre?
Jag är rent ut sagt jävligt less på att inte veta vart man har någon längre. Kan inte alla bara stanna upp? - andas!
Det känns som allt går runt, man skiter i allt nu, för framtiden känns långt borta och allt för skrämmande för att man vill att den ska komma.
Jag vill inte sluta som en kontorskärring som lever ett uttråkad, missärt och olyckligt liv. Det är inte jag.

Nu loggar Julia in på msn, dags at sova då. Klockan är mycket och jag har tappat intresset för att sitta uppe halva nätterna.
Det har jag min pojkvän att tacka för.

(fick kläderna från ellos.se idag, ska skicka tillbaka linnet och behålla klänningen)



Kommentarer
Postat av: Sandra

du kom inte idag!!!!!!!!!

2009-04-21 @ 00:18:06
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0