if i had a point

Att ens påsklov ens får se ut på det här viset! Jag sitter instängt på kontoret och jobbar medans alla andra är ute på stan och slösar pengar på härliga kläder.
Japp, jag har blivit nördig, men hur kul är det inte då att ha en maaaaaassa pengar och kunna köpa kläder!? Eller vad man nu vill ha. Jag måste nog köpa betfor till min häst iallafall om inte min syter har gjort det.

Efter den här veckan med jobbande kunde man ju önska att jag skulle bli rik iaf, men det kommer jag inte vara, inte så länge iaf. Mina pengar brukar ha ett mystiskt sätt att försvinna på.... konstigt...

Det jag har gjort idag är att ha vaknat upp (sovande på Björns soffa) vid ungefär 8:a då han försökte med tvång att få mig att sova igen, jättelätt när han själv sitter och tittar på tv med ganska hög volym (han verkar ha blivit döv tillsammans med sin halsfluss) och skakar sina ben. När han tillslut går för att duscha skyndar jag mig till sängen och somnar om igen. Vaknar sedan vid elva och sticker till jobbet vid 12 ungefär. Sen dess har jag mest försökt göra en massa akustik pärmar och sådant tråkigt, samt ätit en glass! (Årets första!)

Blir ut till stallet efter jobbet.
Just ja, övningskörde igår, både rondeller och e4:an fick sig en omgång! Det gick kalas :)
Det är sånt jag tycker är roligt egentligen, när folk kan skryta om att dom har kört 110km på e4:an. Jaha, hur svårt är det då, det är ju bara rätt fram och med hyffsat bra vägunderlag, det är inne i stan som är det krångliga med alla gator och regler!
Än så har jag inte börjat med min stadskörning riktigt än, bara till viss del, men i rusningstrafik skulle det nog vara jobbigare att palla trycket :b


Detta har jag klickat hem från ellos.se 99Kr/st :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

nice nice kläder pengar nice nice!

2009-04-16 @ 17:01:52
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Mikaela

vilka söta :)

2009-04-16 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0