if you can't hold on

Åhå sitter här och lyssnar på The Killers. Laddar nästan lite inför hultsfred i sommar.
Kan inte fatta att det är sant att vi ska åka!! Så jävla taggad!!!!!

Hur som helst sitter jag nu då framför datorn, helt död efter dagen och borde egentligen göra svenskan. Måste verkligen ta tag i det där jäkla talet, men som sagt är helt slut...
Har en liten smygande lust att spela GH istället.. höhö...

Helgen har varit helt okej faktiskt, mesta delen av den har spenderats på stallet och har helt tappat tidsuppfattningen som jag alltid gör när jag är där.

På tal om ingenting. Snart är det dags för stockholmsresa men klassen! Hur mycket ser man inte fram imot det då? :D
Vi hade förövrigt klassfest i fredags, jag kom inte förrän vid elva eftersom jag, Björn, Emma och Martin hade varit uppe i Umeå. Både evangemangen var mycket trevliga! Har ju förövigt blivit något jäkla partysug på mig nu, vill bara gå ut! Inte för att jag har råd egentligen, men ändå! Tur att det snart är sista..

Vad ska ni göra på sista april?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va ni också i Umeå , de va ju vi med då. Hur kunde jag missa er som :O:P

2009-04-26 @ 21:51:00
URL: http://ehagglund.blogg.se/
Postat av: Sandra

VEDUGNSBAKAD PIZZA!



helskotta vad gott det kan vara!

2009-04-26 @ 23:52:18
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0