my baby takes the morning train

Lala, så jävla uttråkad nu igen, eller egentligen bara trött och borde sova, men måste duscha först.
Ikväll har jag varit på stallet hos min bästaste häst och sedan varit ute och övningskört. Usch jag känner mig nästan stressad med hela körkortsbiten, funderar på att byta körskola, då min körlärare är lite knäpp. Men ska väl ge han någon chans till. Just nu känns iaf själva körkortet VÄLDIGT långt borta.. typ i Kina eller något...

Imorgon blir det jobb och sedan ut till stallet, ska rida lite dressyr på prinsen och sedan hjälpa Borg att hoppa Addipaddi.
Sen ska jag till älsklingen :) Haha är så patetisk att två dagar utan varann känns som evigheter, men är man kär så är man!

Önskar jag hade mer bilder att lägga ut! Gärna ett PS också när jag ändå är igång. Ska se vad bror kan göra när han kommer hem igen.


Dålig bild, men man kan ju hoppas att skärpan på droppen framkommer, ha.


Kommentarer
Postat av: borgis

det gick ju bra att hoppa :D min näsa...

2009-04-18 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0