thinking of you

Ja, nu är det äntligen lunch för dagen! Jag har sutti över 5min på den än så länge med dom älskade akustikpärmarna jag gör...
Mamma och dom har dragit ut på lunch, Anderas försökt övertala mig att köpa Burger King, men jag vägrade. Jag är nog snart den enda människan i hela Ö-vik som inte ätit där. Dessutom kände jag inte för hamburgar idag. Hade han kommit och frågat för två dagar sen hade jag skuttat med, men nu så tänker jag äta pommes, fläskfile och bea-sås, rester med andra ord. mums!

Idag fick jag övningsköra till jobbet, det gick faktiskt riktigt bra, ska köra lite mer ikväll också, med min kära pojkvän. Inte för att det är lagligt dock, men han skröt om att han är bäst på parkera så han skulle lära mig. Jag ser fram imot det.
Ska ju få köra pärlan och allt...


Kommentarer
Postat av: emma

jag har inte heller ätit på burger king! FUE :D

2009-04-17 @ 14:42:15
URL: http://emmastman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har inte heller ätit på Burger King :P

2009-04-17 @ 23:30:26
URL: http://smurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0