what is right, what is wrong?

Ibland vet man verkligen inte vad som är rätt eller fel, om man har gjort någon eller om det bara är för stunden.
Jag är en sådan person som gärna oroar mig i onödan och har väldigt lätt att skylla någons annans deprimerande på mig själv.
Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa såna saker, antingen kan jag verkligen få personer att prata om det, eller så måste jag stänga dom ute för att skydda mig själv från att bli sårad eller ta åt mig.
Jag avskyr när jag inte kan hjälpa mina vänner när dom mår dåligt och verkligen vill prata, men själv sitter jag där som en idiot och har ingen aning vad jag ska säga och om jag ska säga sanningen eller säga det dom VILL höra.

Idag är sådan dag, då jag inte vet vad jag ska göra.
Därför tänker jag nu gå till Frida där dom flesta andra tjejerna från klassen är och vi ska mysa och se på film.
Sen hoppas jag allt blir bra.


Kommentarer
Postat av: Saja

Hoppas de blev bra tillslut. Och myskvällen med tjejerna blev mycket lyckat!

2009-04-10 @ 22:59:42
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0