awoi?

God day mates!

Ja, jag kan ju lika gärna skriva godmorgon eftersom hälften av er troligen sover?
Själv sitter man på jobbet och plågas... Utanför skiner solen och själv sitter man inomhus och skriver ut en massa produktblad... Hur kul låter inte det?

Jag är iaf glad att jag inte blir tvungen att röja än iaf, måste fixa inför mässan dom ska ha i Amsterdam i september! Hellre det faktiskt än stå ute med röjställ i typ 20graders värme och tråna i slänten.. Ni skulle bara veta!
Har jobbat 2 och ½ dag den här veckan, mådde inge bra i tisdags så jag gick hem vid lunch. Första gången jag lämnar jobbet p.g.a sjukdom!! Den här dagen har ju faktiskt gått riktigt snabbt känns det som.

Har blivit en del övningskörande igår och idag iaf och det har faktiskt gott riktigt riktigt bra, trots att jag kör en bil jag aldrig kör förut, dock svängen den som en jävla u-båt så man blir typ förvånad när man ska parkera, haha!
Känns iaf helt avspänt när man kör nu, så det där jävla körkortet får gärna komma i min hand snarast möjligast..............

Nu måste jag nog gå och kissa, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0