let's have some fun, this beat is sick. i wana take a ride on your discostick

Min helg har varit SJUK!
Seriöst, vet inte hur jag ska kunna berätta om den...

Vi började bila ner på tosdags kvällen och väl framme i östersund packade vi upp lite och käkade middag, sedan åkte vi in till stan och lyssnade på takida utanför grindarna. Sedan blev det tv:gluttande resten av kvällen.

På fredagen åkte vi in till stan och var där från 12 till 19 ungefär och for sedan och handlade och åt, därefter blev det färgning och klippningar åt och höger och vänster, jag, Björn och Henrik blev alla klippte och färgade och det märktes att det bodde två frisörer under samma tak. Tobbe sprang mest bara runt och var nyfiken. "Det där blir nog bra!" "Känns det bra?" "Fan vad snyggt det kommer bli!" Haha...

Lördag, Lite sussande och städande innan det blev mat, och drickande började. Det var världens sämsta förfest....
Vi spelade rolettespel, Camilla och Anna drog sig ut för att dom skulle locka håret på Anna och helt plötsligt var dom försvunna. Jag var trött och ville sova, men tillslut följde med dom andra ut och letade efter dom, dock ville jag bara leka i alla lekparker som fanns vid det tillfället.. Vi gick till lägenheten igen och jag la mig direkt på sängen. Dom andra gick ut igen, men jag fick helt plötsligt för mig att jag skulle hjälpa till och gick till, ja någon jävla gångväg, trodde dom skulle vara där.. haha.. Björn och Tobbe kom tillslut.
Vi åkte in till stan och det var ös på bussen, trots att det blev lite bråk när vi skrek Modo Hockey. Vem fan har hört talas om Torsvalla hockey??

Väl inne i stan ville jag se Hassle, det ville ingen annan, så jag stod där själv, sedan letade jag upp dom efter jag bara sett två låtar. Hann dock se en låt till med honom lite senare medans jag väntade på att Björn skulle ta ut pengarna..
Vi gick sedan alla upp för att se Amy McDonald. Vi hade det rätt trångt.. Men helt plötsligt fick Henrik för sig att dansa villt, så konstigt nog fick vi plötsligt 1,5m avstånd till alla runt omkring oss och Henrike sprättegrus som en jävla fågel och spelade elgitarr... Efter det blev han tvungen att spy..
Vi satte oss och väntade och helt plötsligt hällde tjejerna i lägenheten ovanför huset vi satt och väntade utanför cider på Tobbe. Han blev skitförbannad och ville typ slå ihjäl dom?

Nu kommer vi dock till det sjukaste av ALLT!!
Vi gick det igen och Björn skulle följa mig till toaletten, när vi nästan är framme kliven en tjej rätt ut på mig så jag knuffar undan henne, då knuffar hon tillbaka och jag blir förbannad och knuffar tillbaka igen. SEN sliter hennes kompis tag i min väska och börjar skrika att jag är dum i huvudet typ.. Jag blkir skitförbannad och säger att hon ska släppa mig. Till slut kommer Björn och lyckas sära på oss så vi går bara där ifrån. Men lämnar den lilla jäveln oss? Nej.. Hon kommer efter sen och börja skrika och vifta med armarna.
Björn: Är inte ni på yran för att ha roligt?
Han puttar bort dom.
Björn: Hur gamla är ni egentligen 16?
Tjejen: NEJ! 17!!!!!
*hela toalettkön skrattar*
Hon fortsätter dock att attackera och den tjejen som for på mig från början kommer bara fram och slår till mig huvudet! (Haha?)
Jag hotade dom att anmäla dom om dom inte gick, men då börjar den här fjortisen skrika till Björn att han ska sluta försvara mig och typ slår honom på armen så han puttar bort henne. DÅ anklagar hon honom för att ha slagit en minderåring! HAHAHAHAHAHA! Så ordningsvakterna, polisen och allt får komma och förhöra Björn. Omg. Helt sick.

Det roliga är ju att den här tjejen var typ en tvärhand hög och spä som en räka, och hon ger sig på mig och Björn? Eeeeeeh.. cleaver my ass.... Haha!

Tobbe och dom andra kom sedan dit och det såg ut som Tobbe var redo för slagsmål haha, dock så slutade allt med att ingen gjorde någon anmälan och vi skulle lämna dom ifred och dom skulle lämna oss ifred.

Björn såg dom en gång senare också och då hade den här tjejen spetserat framför sina kompisar med näsan i vädret.
Haha.

En annan del av den roliga historian var ju att tjejen som slog mig i huvudet satt på bussen vi hade åkte med i och då var hon typ trevlig?
Aja, dom förstörde typ kvällen. jag menar, ta en alkohol test på ungen och skicka hem henne till sina föräldrar, haha!

Vi såg lite av Lady Gaga också, men försökte bara se på storbildstv:n dock gick vi när hon skulle spela sista låten typ, för det tog 89406969år för henne att starta Poker Face.. Men hon var bra :)

Söndag var segis dagen och vi firade Henrik som fyllde år :)

Kommentarer
Postat av: -E

haha omg!

Gud va roligt! okej kanske inte såååå roligt just då, men det är roligt att läsa om det :)

2009-08-04 @ 09:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0