uppkörning

Asså dagen man har uppkörningen. Det är typ dagen man tror man ska dö.

Jag hade körlektion före min uppkörning (rekomenderbart) och det gick riktigt SKIT! haha, trodde jag skulle dö!
Fick köra med Stig som jag inte kört förut med och det är jag glad för.. tyckte inte om honom.....

Efter det fick jag sitta i hettan inne på vägvärket och vänta i en hel kvart innan min uppkörningsTANT kom! (Woho, ingen elak gubbe!)
Vi for ut och körde och vart fick jag då köra? Jo till Domsjö-Svedjeholmen-Stan! Ännu mer WOHO! Hade ju redan där stoooora fördelar!
Fick köra Enskildväg-Svedje och backa runt ett gatuhörn där. Jag som alltid brukar suga på det, gjorde den mest perfekta backningen!!! Ha! Körde sedan vidare, E4:an tillbacka, en liten sväng i stan och behövde bara parkera på vägvärket.
Ingen backningsparkering och ingen fickparkering som jag var mest nervös för.

Kör nu bil som en galning och det är ju sjukt kul.. så länge man har någon med sig.
Detta är nog det bästa (och dyraste) jag har gjort i mitt liv för min egen skull!


/Malin (eller GrassMONKEY?)


Kommentarer
Postat av: Emina

gör det som står på bloggen först..

2009-08-14 @ 17:59:41
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0