worlds greatest

Naaw, baby är sötast.
Vi snackade tidigare om att jag inte hittade någon mat.. (Vilket jag tillslut lyckades luska fram) men när jag som bäst ligger i soffan och tittar på tv kommer helt plötsligt kommer baby in genom dörren och slänger fram 4paket nudlar och beklagar sig över att det aldrig finns mat i detta hus (vilket det aldrig gör!) så han hade varit och köpt det åt mig :)

Som Emma sa: Inget säger "jag älskar dig" som ett paket nudlar.
Höhö

Btw. Funderar på att byta namn till Grassie för att passa in i bloggvärlden... Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: E

Grassie och Emmsie the new fjortizzzzzzzzzzbloggzzzzz !

2009-08-20 @ 21:52:18
Postat av: FS

sv: HAHA! Stackars pinsamma Dessie :p

kram

2009-08-21 @ 17:31:55
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0