christmas gifts

Nu har jag lite mer tid att berätta om min underbara julafton!

08.30 Jag och Björn vaknade, vi bytte varsin julklapp och jag fick jättefina örhängen och ett halsband!
Sedan åkte jag ut till stallet och red ut med Maria.

12.00 Jag och Björn åkte till Pappa och åt gröt, och julmat tills vi storkna. Sedan åkte alla på gravarna, förutom jag, Björnx2 och Bea. Vi stannade hemma, plockade undan och kollade på parodier på youtube tills dom kom tillbaka, då fick som se våran dåliga humor med Hitler-parodi och Irene sa "Ja, jag trodde då aldrig att jag skulle se Hitler på julafton!" Där efter blev det julklappsutdelning och vi åkte vidare.

15.00 Vi åkte till Björn föräldrar och såg Kalle Anka, sedan åt vi ännu mer mat. Därefter åkte såg vi lite julig film innan det blev dags för julklappsutdelning även där.

18.00 Åkte vi till mamma, åt ÄNNU mer och såg lite mer TV innan det blev efterrätt (jag höll på kräkas) och sedan blev det våran tredje julklapps utdelning innan vi åkte hem!

Väl hemma så somnade vi (sjukt nog) vid ca kvart över tio, jag vaknade halv tolv, bytte om, tvättade av sminket, borsta tänderna och gick och sov på riktigt.

Vi vaknade idag runt 10 och har sovit riktigt gott :)

Idag ska vi först ut och sladda lite, sedan ska jag ut till stallet och kväll blir det FEST!!


Tillbaka till julklapparna.
Av,
Björn: Klocka+Smycken
Björn föräldrar och släkt: Presentkort 250kr på Granngården, Mysstrumpor och 100kr på Örnkortet
Brorsan: 350kr presentkort på Stadium = SKOR!!!
Syrran: Presentkort Cubus 400kr
Mamma & Anders: Myspyjamas, Ed Hardly parfym(!), lökhackare (stod från Maja och Laban haha)
Pappa & Irene: Resa till Dubai(!!!!) och skålar som innehöll godis som man kan ha allt möjligt i sen
Järven: Asstor chokladask!

Och mer info om resan till Dubai så kommer vi bo ute på "The Palm" i asstort hus med pool och egen betjänt ;)
Sedan om det regnar så har vi 42" tv, PC, PS3, 400 filmer och 400spel .

SUCK ON IT BITCHESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Sajan

gosh! jag är fett avis! :O askul!



hahah hitler parodierna in our hearts <3

2009-12-25 @ 18:04:42
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0