i hate that feeling

Visst blir man frustrerad när personen man älskar ibland verkligen beter sig som ett arsle och inte alls verkar förstå någonting.

Jag blir hyffsat less, min mamma fyller år idag, hon ville att Björn också skulle komma hit en sväng för hon tycker det är trevligt, han hade dock träning och kunde inte komma samtidigt som mig.
Hans träningar brukar ju då sluta klockan 9, tror ni han är här än?
Nej, han sitter och tittar på FILM.
Att skynda sig finns inte på kartan, att ursäkta sig verkar vara riktigt ansträngande.

Alltså jag ska säga er det, att den där jävla dansen kan ju fan dra åt helvete, någon töntigare sport får man ju leta efter!!!

Gud vad jag kommer få ångra att jag sa så där.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0