in my mind

Det jag tänkte på lite nu sisådär, angående förra inlägget.
Personen som försökte vara "kränkande" är ju någon som uppenbarligen känner mig, tänk rent ut av kanske är "kompis" med mig.

En sådan vän vill inte jag ha. Men det brukar ju alltid komma fram i slutendan vem som är ens äkta vän och inte, men visst är det lite sjukt, eftersom jag vet att det bara är folk som känner mig som läser den här bloggen.

Jag tycker synd om den människan som tycker så men ändå "känner" mig och måste tänka på det varje gång dom ser mig, måste vara jobbigt att ha mig i deras huvud hela tiden...
Cause you can't get me out of your mind ;)


Kommentarer
Postat av: Saja

Äre inte bara mind ? Utan e'et ? :O:O:O:O

heheheheh



dryg person :S

2009-12-09 @ 08:02:06
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0