Svar frågor

Fick in TRE frågor och eftersom jag ändå inte gör något vettigt idag så svarar jag på dom nu istället för imorgon.

Anonym
om Frågestund:
varför har du jämt foppatofflor på dej?

Svar: Jag vet att detta är Julia ;)
Jadu, för att det är SKÖNT! :D

Anonym om Frågestund:
Hur är det med hästen?
Vad är målet för nästa år, berätta mer om han ;)

Svar: Men hästen är det bara bra! Han är just nu väldigt bortskämd med massage och en massa för att vi ska få han mjuk och fin i musklerna, sedan så ska han även på en ny dressyrsadel.
Målet för nästa år är att fortsätta på 120 nivå och förhoppningsvis i slutet av säsongen kuna debutera 130 om jag fortfarande bor kvar.
Om du vill läsa mer om honom läs då mightybouncer.blogg.se

Anonym
om Frågestund:
trivs du med att vara tjock och ful?:)
Svar: Jag trivs jättebra med det :)
Har världens finaste pojkvän som jag snart har varit tillsammans med ett år, familj och vänner som älskar mig.
Något som du inte verkar ha eftersom du gömmer dig med ett anonymt namn bakom en dataskräm :)



Kommentarer
Postat av: Bea barbiesyster..

Nä nu blir jag fan elak! Ta ingen skit Malin, speciellt inte från dom som inte kan stå för de dom skriver ! Nä i mina ögon är du vacker:)

2009-12-16 @ 01:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0