what a line

Det bärjar faktiskte bli lite svårt att komma på rubriker nu för tiden, för förut har jag alltid tagit meningar ur låtar, men just nu kommer jag inte på något.

Vi har varit ute och ätit middag ikväll, samt fått p-böter :(
Det var faktiskt helt sjukt, för det fanns ingen plats på parkeringen för resturangens gäster, men det fanns för en butik som ligger brevid och ingen jobbar ju på en lördagkväll. Tro på fan inte att man får p-böter då.
Hur fan är det möjligt? Eeeehm...
Aja, inte jag som betalar haha!

Har suttit och läst lite gamla inlägg nu på kvällen och fan vad långt jag kunde skriva, det var faktiskt riktigt kul att läsa.
Längesen jag skrev något djupare inlägg nu för tiden, ska se om jag kan knapa ihop något, orkar egentligen inte skrivit om något tråkigt kärleksnoja, om hur det var i tidigare förhållanden eller hur man har förändrats eller något yada yada yada... Yeah you know me, jag kommer ändå sluta i något sånt.

Kommer snart med något nytt! Ska göra en kategori "Bloggar jag läser" och lägga in en ny blogg varje vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0