you made it right

Alltså mina vuxenpoäng måste vara skyhöga just nu!

Idag har jag tvättat, och satt igång diskmaskinen och sånt trevligt, tänkte dessutom försöka städa upp lite, vet dock inte hur det blir, men iaf, med dom här poängen, plus att jag och Björn har fått på IKEA två gånger tillsammans, fler tvättillfället, körkort och att jag "nästan" har flyttat hemifrån, så måste jag minst vara upp i 90vuxenpoäng nu!
Helt sjukt!

Ikväll ska jag och Björnen åka till mamma och äta middag, pynta granen och jag ska slå in dom sista julklapparna.
Iår har jag faktiskt nästan ansträngt mig över inslagninen! Dock har jag alltid tyckt att sånt är onödigt, man sliter ju ändå bara upp pappret, eller hur?

Nej åter åt det verkliga livet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0