östersönder

Japp, slut på dom engelska överskrifterna tror jag allt!
Fy tusan vad jag bloggar alltså, det är helt sjukt!

Bråkade med min kära syster nu på kvällen för ovanlighetens skull... Det börjar bli för mycket nu, jag kan inte ens ringa ett telefonsamtal utan att hon är otrevlig. Orkar knappt bry mig, men samtidigt så gör jag det eftersom hon är min syster.
Det är bara jobbigt att vara förstående och omtänksam när man får skit tillbaka.

Hur som helst, var med B på eftermiddagen, det blev till att sova och laga mat i all sin hast, jag hann precis med bussen till stallet vilket var tur, för där fanns Emma och Lina så jag hade jämarns trevligt sällskap en bra bit!
Inser inte hur mycket jag tappar med Emma när jag knappt träffar henne längre, vi går på samma skola, men olika linjer och är som i varsin del av skolan, hur jobbigt är inte det!? Hon är trots allt min bästa vän och den som känner mig bäst och vet allt. Men nu kan man inte berätta allt, för man ses nästan aldrig!
Det blir som att träffas och skvallar varje gång vi ses nu. Men all tid med henne - är bra tid!

Nej nu måste jag fan ta och duscha och sedan sova, det blir till att umgås med B f.r.o.m imorrn till på söndag :D

/grassmonkey


puss på världens sötaste sovande B :)

Kommentarer
Postat av: E

Det blir mkt prat på lite tid när vi väl träffas ;)

2009-02-13 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0