this is the life!

Ja se på fanken, min min bloggrubrik fick sig t.o.m ett utropstecken! Vad händer härnäst kan ni undra?

Ja, som ni ser har jag en helt ny design nu, en ljus och glad en med färger och dylikt, hoppas ni inte blir rädda, men det är lite mer som livet är nu, färgglatt och livlikt med lite kärlek. Perfekt enligt mig!

Sitter just nu på järven och "jobbar"... är astrött och har ont i huvudet. Sedan blir det stallet där jag ska rida två hästar, jobbigt när man är så trött! *Baff baff* som en hund typ...

Ursäkta mina extremt uttråkande inlägg, men när man är övertrött så är man!

Just ja, alla hjärtansfjant dag är på väg nu till helgen. Faktiskt inget jag ens ser fram imot konstigt nog, men det har jag aldrig gjort. Tycker det är en överreklamerad skitdag för att affärerna ska kunna tjäna mer pengar.
Och vad ger man till en som man varit tillsammans med i  tre veckor? Jag tror jag ska bjuda på choklad och lite...... ni vet.
HAHAHA min humoooor, seriöst jag dör åt mig själv!!
Men nej, choklad får bli bra :)

Nu ska jag.. eh... göra mer oviktiga saker... somnar nog snart.
Släng in en kommentar om vad ni tycker om bloggen!

Imorgon kommer brillsen Lovis!

B<3

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Saja

När du säger baff baff som en hund tänker jag på webbcam filmen!!

Såg nästan inte kommentarer rutan :S

2009-02-10 @ 16:37:28
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Lovis

men guuuuuuuuuud så bra :))) dom är cooooooooooooool

2009-02-10 @ 21:09:42
URL: http://viewsoflife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det blev skitbra ;))



och alla hjärtans dag är påhittat skit.

2009-02-13 @ 12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0