you know we could have

Ja idag hinner jag också med en snabb bloggis.
Har varit på stallet mellan halv elva och 1 och kom hem för några timmar sen och ja, jag sitter väl egentligen och bara väntar på B. Han har en träningshelg med dansen, dom har tränat i ca 6h bara idag, helt sjukt alltså!
Sen jag kom hem har jag suttit och designat min andra blogg, eller min nya blogg, där jag ska skriva om hästarna i. Den blev inte så väldans snygg, men jag orkade inte anstränga mig haha! Om någon är intresserad så är det
http://mightybouncer.blogg.se

Igår efter stallet for jag och E in till stan och såg på Johan Glans. Han är så jäkla rolig den gubben! Alltså hans film var det vi såg för er som undrar. Jag och Saja såg den på tågen ner till Sthlm, men jag kunde lugnt se den en gång till och skratta lika mycket.
Vid 23-tiden kom B också och vi såg slutet på Johan Glans och sedan slutet på Love actually som gick på tv.
Efter den så skjutsade vi hem E och for sedan till B och sov.
En mysig kväll blev det iaf, lite oplanerat, men det är oftast då det blir som bäst :)

Nej nu ska jag gå och duscha tror jag, det ska visst blir stormiddag ikväll hos några av B's föräldrar kompisar, med deras barn och resperktive plus deras danstränare från karlstad. Jag är nästan nervös!


Kommentarer
Postat av: lovis

Hej ! kan du skicka bilden till mig via email. den som du har på mig där jag tittar ut genom fönstret. :)))

2009-03-01 @ 11:32:59
Postat av: Saja

STOCKHOLM!

2009-03-01 @ 15:43:20
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0