is it about time?

Det hinner hända mycket på få dagar.

Jag har hoppat av mitt band Copyright
Jag har haft världens jobbigaste idrottslektion
Jag har blivit sjuk och legat i 40graders feber
Jag har svimmat 3gg på raken

Okej, kanske inte så mycket, but still!



Och jag är så jävla förvirrad, det tär på mig av att inte veta vad som händer, inte veta vad andra människor tänker.
Ena dagen är det underbar, andra dagen är det skit. Är det sådan man ska behöva gå igenom än en gång?
Jag vill fan inte vara med längre om det ska vara på det sättet. Jag vet att jag är värd bättre om det ska vara till
för att såras och må skit. Det man gör uppskattas inte, men anklagas för att inte vara ärlig.
Jag kan inte vara ärligare än den jag är, jag står för allt jag säger men det gör en skör när man inte får den rätta responsen. Det är inte så här man börjar något och det är inte så här man slutar något.
Jag står och velar, det är antingen allt eller inget - jag är less på att tvivla.

Mighty Bouncer - min älskade häst, den enda som verkligen tror på en, att ett djur ska vara ens bästa vän och den man litar mest på.. <3

/grassmonkey



Kommentarer
Postat av: Saja

Aaaaw, shiet vad jobbigt ): Du förtjänar bättre..

2009-01-16 @ 20:57:47
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0