one wonderful year

Ja, för att fortsätta på allt det positiva som händer, så har jag och min syster just IDAG ägt våran älskade häst Mighty Bouncer i ETT HELT ÅR!
Kan ni fatta hur fort tiden har gått? För ett år sedan att vi skrev vi på kontrakt, skakade hand och sprang ner och kramade om världens bästa häst och sa att han äntligen var min.

Älskar den hästen över allt annat och trots att ni bara kanske ser honom som ett djur så är han för mig något så mycket mer.
Han är min bästa vän, den som alltid gör mig glad och ger mig en känsla som ingen annan kan ge mig.
Jag dyrkar och avgudar honom, det finns abslout ingen bättre<3

(E du är fortfarande min bästa kompis ;D)

/grassmonkey



Kommentarer
Postat av: e

ja det hoppas jag att jag fortfarande är ;)

2009-01-13 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0