poop on yourself your dick

Rubriken tillhör Linda till 100%, men jag skriver ju på engelska så det fick bli en fin översättning. Jag jobbade på den i säkert 20min innan jag kom på det rätta uttrycket.

Jag och Linda sitter här i datasalen. Örjan är borta... som vanligt... eller har tagit en väldigt lååång rast... Vi vet inte riktigt än.

Linda är bra att ha, hoppas ni förstår det. Trots att hennes ansikte är fyrkantigt och hon inte är så lång så är hon en helt underbar person.
Lyssnar alltid och kommer med råd om det hon kan.
Sen kan hon bli arg också och det är bra. Rätt kul också för den delen.
Jag brukar skratta åt Linda.

världens bästa a<3

/grassmonkey

Kommentarer
Postat av: Lindirk

awiiiii, fint skrivet. det låter som mig på pricken ;)



du är fuckat bra<33333

2009-01-13 @ 10:19:52
URL: http://lindus.sismdpemehen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0