some might say

Att göra nya saker, brukar vara roligt och givande.
Det påståendet är falsk så det bara sjunger om det.
Den nya saken jag gjorde idag var inte rolig och absolut inte givande.
Den var smärtfylld och ännu mer fylld med ångest, och det är inget jag någonsin vill göra igen.

Jag skulle kunna sitta och skriva ett sjukt långt inlägg om mina orsaker, men det kan jag inte och jag vill inte.
Det enda jag vill är att resa bort och det är precis det jag kommer att göra imorgon.
Jag behöver tiden där jag slipper allt.

Jag borde inte gjort det jag gjorde, hade jag inte gjort det, hade det inte varit som det är nu.
Jag hade glatt ringt upp och sagt "Hej älskling!" men det kan jag inte längre.
Jag kan inte förlåta mig själv och jag kan inte säga hur mycket jag ångrar det.

Jag vill inte vara den känslomässiga typen, men jag bryr mig för mycket om alla.
Om jag inte vore sån, skulle inte mina tårar rinna längs med mina kinder just nu då jag känner en blandning av känslor som jag inte kan beskriva om jag ens så försökte. Allt för mycket har hänt under dom tre senaste dagarna.

Det enda jag vet, är att om jag fuckar upp det jag har gör nu, så har jag förlorat den finaste människan jag har träffat.

/grassmonkey

Kommentarer
Postat av: Saja

huvva, låter inte bra. men som sagt.. tiden läker alla sår och en resa är väl en bra början? <3

2009-01-26 @ 21:58:55
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Hoppas det ordnar sig :/

2009-01-29 @ 13:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0