gårkvällen

Gaaah, mina ögon blöder fortfarande från igår. Haha
Jag och Emma bestämde oss för filmkväll tillsammans med Björn och Martin, Camilla tittade även förbi i väntan på att dom skulle plocka upp Tobbe.
Allt slutade med att Martin, Björn och Camilla sov och jag och Emma såg ensamma klart på Sex and the City filmen. Det sved i ögonen och vi nästan fick kämpa för att överleva!

Efter ett tag vaknade Martin och Camilla upp iaf och vi fick vänta till 3 innan Tobbe äntligen skulle hem så vi alla kunde sova.

Jag hatar när man kommer till den där gränsen när man inte kan sova för att man är FÖR trött, det är som att kroppen inte kan acceptera att den äntligen får slappna av... Haha.


Tack för igår iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0