getingar och mygg istället för blommor och bin

Det blev egentligen en alldeles för lång rubrik, men den stämmer nästan bra.

Går hela sommaren ut på att man i skräck ska behöva fly från getingarna och myggen? Getingar är bland det värsta jag vet och får verkligen panik när dom kommer inomhus!!!

Igår åt vi först middag hos Björns föräldrar och sedan cyklade vi in till stan för att gå till hamnfesten.. Dock var det hru segt som helst dör och inte alls lika bra som tidigare..
Ska in ikväll också och se på rix fm festivalen. Ikväll blir vi lite fler folk så om det skulle blir tråkigt skulle jag och Emma gå och sätta oss i öltältet, haha!

Hann ju faktiskt under gårdagen träffa Linda som jag troligtvis inte ser igen förrän i augusti.!

Det är sjukt egentligen hur mycket tankar jag har lust att förmedla till bloggen, men jämt när jag sätter mig här så har jag skrivtorka... Det blir nog ingen blondinbella av mig iaf! Haha!

Här får ni en bra låt ist:

http://www.youtube.com/watch?v=rqe3hCNg9v8


Kommentarer
Postat av: lisoo

"sätta oss i öltältet". alltså, fan vad gammalt det låter.. haha, i mitt huvud är vi typ fortfarande de såkallade stallgänget på 14 år som springer runt och dampar i cafeterian, haha..

2009-07-02 @ 11:43:37
URL: http://www.liisaaal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0