i wish

Synd att man inte orkar göra såna där seriösta headers och kategorier som dom större bloggarna brukar göra så fort dom ska något... Jag håller mig till en kategori och driver nog en satans tråkig blogg, men vad gör det?

Har precis ätit mat nu på jobbet, mumsigt med potatiskgratäng och fläskytterfilé, har nu snart bara 10min innan lunchen är slut och jag lär få arkivera resten av dagen.
Känner dessutom att jag håller på att bli sjuk.. INTE BRA!

Hur som hellst, detta är vad som händer i sommar;

- 18-19/7 Hemmatävlingarna med Bosse, debut 120cm!
- 20-28/7 Frankrike med älsklingen, pappa och Irene
- 30/7-1/8 Storsjöyran med älsklingen, Tobbe och Camilla (fortfarande ett kanske)
- Körkort (förhoppningsvis)


Okej, det såg mycket mindre ut nu, men sommaren kommer gå i ett rasande tempo, jag längtar redan till semestern, men jag vet att alla mina pengar jag har tjänat kommer försvinna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0