it's good shit

Britta är en jävla svikare som inte kom på våran dejt...
Vi skulle träffas klockan 8 här imorse och städa ur skåpen tillsammans.... tror ni hon kom?
Nej...  Så jag har städat mitt skåp själv.
Det konstiga är att jag inte är här själv av alla mp2:or, Oskar, Daniel och Jonte är också här i kretsarna.. Dom tittar på en sjuk film som jag inte har vidare intresse för trots att den verkade.. sjuk...

Känner starkt för att gå hem till pappa nu, vi har brännbollsturnering senare, dock ska jag inte vara med för jag har så jävla ont i knäna, halsen, huvudet och överallt.. är riktigt jävla förskyld! -.-
Hoppas dock jag orkar dra mig ner dit, lite senare än dom andra kanske, kan ju inte riktigt skrika, för då har jag nog ingen röst till klassfesten ikväll. Fan jag måste ju städa.

Det är skitväder ute också. Tack för det, man ser ju fram imot sommarlovet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0