live and let die

Jag skrattar nästan så mycket att jag får ont i magen.
Min dag har sugit totalt.. nästan hela dagen...

Vaknade upp hos Björn, extra tidigt t.o.m för att kunna ta bussen in till stan vid halv åtta. Börjar ju nämnligen jobba idag!
För övrigt så gick musik-spöket igång igen idag vid halv sju.. Fattar verkligen inte vad det är!!

Gick ner till bussen och väntade.. och väntade... och väntade. Ingen buss kom så jag började gå in mot stan.
Då började det såklart regna och jag gick i foppatofflor! Haha!!
Regnade hela vägen ner till stan, sedan slutade det, fick dock reda på att mamma och dom var seg så jag fick gå upp mot Järven också. Då började det SPÖ-regna! Jag tappade humöret till 0!
Fick dock skjuts sista biten men kom ca 10min sent till jobbet.

Nästa problem: Vi ska åka till Frankrike och bestämde igår när vi skulle åka.. det var bara att jag kom på att dagen vi skulle komma hem var den dagen jag hade teori-provet på körskolan (har inte fått något tidigare) och jag insåg då hur jag måste boka om ALLT för att få det att funka. Tack och lov hade min pappa inte bokat biljetterna så vi styrde om allt och åker en vecka tidigare. Är borta från den 21-28 juli och längtar nu ass hell(!) så mitt liv lös upp igen!

Sedan nu på kvällen så lagade jag maten (plättar) och åkte sedan ut till stallet. Det roligare nu såhär i efterhand är att Björn var här och åt tidigare och när vi sedan var inne på mitt rum tog jag hans nycklar och la dom under kudden (han visste det mycket väl), men vi glömde dock ta bort dom därifrån så han ringde nu och stod utanför sin lägenhetsdörr och kunde inte komma in.

Jag skrattade tills jag slog huvudet i databordet och dog.

Kommentarer
Postat av: borgis

hahahahah, nu skrattar jag med :D

men varför är jag inte förvånad?

2009-06-19 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0