quick

Tänkte bara snabb-blogga nu innan rasten är slut.. Tyvärr är jag fullt upptagen med att klia myggbett... Har fått cirka 30st på bara en helg..
Det är verkligen fullt upp på jobbet nu, alla håller på att byta platser så jag springer runt och packar kartonger till alla åt höger och vänster och städar undan, man hittar saker som inte ska finnas kvar och saker man inte trodde fanns.
Men det är egentligen bra, för då vet man att man får betalt för att man verkligen gör något.

Helgen har varit mycket bra, igår for vi ut till Hallonbadet och var där i några timmat innan vi på kvällen grillade och såg på en hyrd film (The Hottie and the Nottie), jag och Sandra såg den i Sthlm och jag hade pratat om den med Camilla så hon ville att vi skulle se den. Det är en med Paris Hilton, inte min favoritfilm, men den är ganska ful, så man kan skratta åt den.

Ska ut till hästen senare ikväll och sedan får jag se vart jag spenderar natten, om det är så varmt som det var hos Björn igår så dör jag ju nästan lite....

Såg denna artikel btw. http://www.mabra.com/Default____85408.aspx det är ju lite sjukt nästan. Haha, go onyttighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0