stress

Jag känner all stress som kommer nu på slutet av terminen, det gör den alltid, men det är bara en massa betygsnack kvar i skolan så det känns skönt, ska redovisa svenskan också bara.
Dock har jag gått och dragit på mig ögonfluss.. INTE NAJS! Vaknade 2gånger i natt över att jag inte kunde öppna ögonen.. mums... Gick till skolan och gjorde historian idag, sedan hem igen och har sovit hela eftermiddagen. Är nog inte så fräsch, så försöker hålla mig undan.

Har dessutom sjukt mycket annat att göra nu till helgen och är nästan inte alls peppad, vilket är väldigt drygt...
Längtar tills allt är över och man bara kan dra en lång djup suck, släppa hästarna på bete och välkomna sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0