ursäkta mig...

Ja ni får ursäka mig för mig för min dåliga uppdatering, men det är svårt när man bara jobbar hela tiden eller hittar på annat.
På senaste tid har jag jobbat, varit hos min häst och varit med min pojkvän.

Midsommar blev faktiskt helt okej, firade den med Björn, Emma och några av Björns kompisar, grillade först, väldigt gott(!) och åkte sedan ut en sväng till ön och tittade på fulla människor.. haha!
Blev en rätt tidig kväll för jag är så trött hela tiden.. Börjar nog bli gammal.


Ska faktiskt nu ta och gå och äta kladdkaka och sen sova! Jobb imorgon och sedan ska jag tävla med Bosse :)

Här är min drömbil:
http://www.blocket.se/malmo/Exkl_Chevrolet_Corvette_mappad_till_440hk_21857083.htm?ca=1_14&w=3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0