fuck this friday

Maaaaaaaaaah, helsike vilken dålig dag!
Först försov man sig, sen fick man ta en "härlig" promenad till skolan för att komma upp till sista lektionen, där jag ändå inte kan komma in i Lindas skåp och ta bandet, eller kan lägga in bilder för att kortläsaren är bortsprungen från skolanslokaler verkar det som.. blir man inte glad så säg!!!

Gårdagen blev väldigt ensam, men jag njöt iaf, såg på Bolt till tio då Björn kom hem, han var dock inte sugen på morotskaka, men det var jag! Och den var aaaasssgooood!
Såg lite på wall-e innan jag lessna och somnade ganska så tidigt
Har dock mått lite konstigt inatt, svettats och frusit omvartannant, väldigt frustrerande..

Idag åker han dock iväg på en tävling och är borta till på söndag.. en helg helg utan honom, hur ska detta gå... Mahaha!
Ska se om vi ses något innan han åker, annars så blir det jobb-stallet-filmkväll.
Känns som att det kommer bli skönt att kunna slappna av och bara umgås med lite trevliga människor ikväll.

Nu ska jag fortsätta hade mitt gymnasiprogram!
Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0