lucky

Mahaha ni är så avundsjuka på mig!
Ni vet bara inte om det!

Sitter just nu i Björns lägenhet (han är på något dansmötetjoho) och har hans 40' tv som dataskärm och surroundljud som spelar extremt bra musik från youtube.
Sedan spelar jag även lite pets, nörd som jag är...

Jag är även kommit på att jag är en jäkla toffel. Har redan diskat och tänker snart bädda sängen också.
Lite komiskt faktiskt, han bäddar inte sängen själv, men jag får tvängstankar och måste göra det för det ser mycket bättre ut. Varför egentligen undrar jag, då man ändå bara går och lägger sig sen och skrynklar ner... Det är ett mysterium...
Det är faktiskt rätt hemtrevligt här, men det kanske är ör att jag impincip spenderar 4-5 dagar i veckan här.. Hehe..
Dock blir det inget i helgen då älsklingen ska iväg på tävling.

Imorgon blir det filmkväll med Pennan, Marie och Rebecka, på lördag blir det stallet och på söndag är det pay and ride.
Så ser min helg ut iaf.

Nu ska jag gå och baka morotskakan som Björn köpte tidigare (en med färdig smet och allt)..
Återkommer kanske senare om jag har tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Saja

PETS!!!!!!!!

2009-03-19 @ 19:59:46
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Jag har 106" som dataskärm :P Plus surroundljud :P

2009-03-20 @ 07:32:29
URL: http://smurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0