you make it real

Oj vad det känns som det var längesen man bloggade (trots att det inte var det).

Igår blev jag hur som helst firad av "familjerna" som jag säger, då jag slår ihop mamma och pappas respektive. Det var urmysigt att alla kunde samlas för min skull och det fikades och donade, bror och hans tjej kom ner från umeå bara för min skulle och E och M kom också för att uppvakta och då även såklar B! Fick presentkort på cubus och make up store, samt en JÄTTESTOR handdduk, hårfärg och ett guldhalsband, samt en massa blommor :)
Så nu har man en ny hårfärg, eller rättaresagt två..

E och M stannade rätt länge och umgicks med mig och B, vi såg på film, gick på ica och nördade oss vid datorn, helmys var det med, förhoppningsvis kanske vi sticker upp till umeå allihopa en sväng, men vi ser hur det blir med det!

Nej nu ska jag byta om och sånt trevligt för B är på väg hit, ikväll blir det till att ta det lugnt och förhoppningsvis äta våran förbaskade Ben and Jerry som jag köpte i fredags men vi hela tiden har glömt bort! Haha.

Imorgon ska Lindur, Saja, Britz och Fisen nog komma och äta tårta! Det blev ju en hel del över! ;D

Just ja, öppet hus på stallet var det idag, min underbara häst tog sig över 140, det var hel grymt! :)


Kommentarer
Postat av: Saja

NÄJ! Här blir inget över! :'D



Vad önskar du dig? ;))))

2009-03-08 @ 22:00:28
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0