a dramaqueen

Yes that's me, a real dramaqueen.. Förstorar ju alltid upp saker till max och några timmar senare undrar jag varför?
Denna gången står jag fast vid mitt beslut, för jag är inte arg längre, och vill inte att personen ska tro att jag är sur på henne, för det är jag inte. Men jag hoppas hon är sur på sig själv. För jag tänker inte säga någonting förrän jag har hört en ordentligen ursäkt.
Som jag sa tidigare finns det en gräns hur man behandlar sina vänner och hon sjönk så lågt i mina ögon igår.

Jag ska därimot tacka för en asrolig gårkväll, tyvärr fick den ju inte den bästa slutet, eller Max mat och städning med Emma, Martin och Markus var ju inte helt fel :)



Ikväll blir det en film tillsammans med Perny och Julia, skulle egentligen sett en film med Borgis men hon har kräks så det känns inte sååååå lockande...
Och alla andra är på musikforum, dock har jag inte pengar att traska in där - syyyynd.

Nu ska jag återgå till min kväll, imorgon kommer min älskling hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0