a little bit of my heart is dying

Nu sitter man än en gång vi datorn, utan ett syfte.
Klockan börjar närma sig tolv och jag borde verkligen ta och sova.
Måste upp och redigera min film imorgon, som jag tror blev bajs, samtigit som jag tror jag akn få den bra.

Just nu önskar jag att jag kunde kläcka ur mig ett sånt där asbra inlägg om något helt ordinärt som jag irriterar mig på men det kan jag inte.
Har suttit och tittat på saker jag ska köpa och försöker bestämma om det är bättre att köpa ridstövlar eller ridskor?
Har inga ridstövlar, men båda ridskorna och chapsen har nog snart gjort sitt... Haha, jag hatar att köpa nytt.


Nej nu måste jag nog sova.


Nämnde jag att jag vill förändra världen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0