and then goobye

Fna vad less jag blir på blogg.se ibland. Speciellt på kvällarna, då går allt asegt och det blir nästan alltid dubbla inlägg och jag fattar verkligen inte varför.

Sitter iafall nu och har MUM, men har inte gjort speciellt mycket, hittade en Michael Jackson blogg som jag tyckte var mycket mer intressant. Det finns på blogg.se startsida om ni undrar föressten, ni kanske måste skrolla ner lite.

Nu sitter jag istället och surar. Björn kommer inte hem idag heller...
Men egentligen gör det inte så mycket eftersom jag själv ska till Sundsvall imorgon och inte skulle hinna vara med honom så mycket men ändå... vill ha hem honom nu, nu, NU! *suck*

Ska ut på stallet så fort skolan är slut. Jag och Maria ska byta däck på hästtransporten och sedan ska jag rida Bosse. Vet dock inte vad.. det är ju stenhårt i backen.. åååh jag hatar den här årstiden.

Aja, puss och allt vad man nu säger.

Kommentarer
Postat av: F R I D A M [freedom]

Blogg.se är verkligen tröttsamt. Men bättre än devote iallafall!

2009-10-22 @ 12:15:59
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0