cheek to cheek

Ja, jag önskar verkligen att jag hade ett sånt där snuskigt roligt inlägg att bjuda på... men det har jag inte.
Inte för tillfället. Jag är astrött, jättefrusen och känner inte alls för att duscha för då kommer man bli ännu mer frusen..


Björn försöker bli Snäll-Björn
Björn: Jag äter gärna om jag får, men kan vi inte hyra en film eller nått å umgås med Tobbe och Camilla? Du kan ta min bil imorgon om du vill.... sova med mig :)
Jag: Haha det låter ju som att du vill att jag ska sova hos dig ;) Men det får ändå inte bli så jättesent :(
Björn: Det är ganska lugnt, å ja, jag vill det :) Du kan få låna mina mjukisar å göra dej klart för sängen tidigt :)
Jag: Har du fått snäll sjukan?

För er som inte vet så driver han alltid med och säger att han hatar när jag har hans mjukisbyxor och tycker jag lånar hans bil för mycket, haha sötast är han iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0