early mornings and late nights

God morgon allesammans!

Så trevligt har jag nog inte hälsat på länge.. Klockan är 08.03 just i detta tillfälle, vilket betyder att jag börjar jobba. Kom hit 07.53 för att vara exakt med det tog datorn typ 4min att starta och sedan blev jag tvungen att läsa lite nyheter.

Idag ska jag jobba med IFP-pärmar, sedan efter jobbet får man se vad som händer, en sak vet jag iaf - ikväll SKA jag sova tidigt. Det vore ju något att testa iaf, kanske typ sova vid 8-9 och se om man inte vaknar av sig själv vid 7 då?

Ute håller solen på att gå upp, vilket jag inte kommer få njuta av eftersom när jag har jobbat klart så kommer det vara kålsvart, men ni kan väl njuta åt solen för mig, ni som är lediga alltså?

På fredag ska jag vara ledig iaf, så imorgon blir min sista jobb-dag!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0