facebook lagggg

Ibland får jag helt enkel jävla massa damp på facebook... tycker det står error var och varannan dag.
Sedan skiter jag i att dom har typ tvåhundrafemtiomijloner medlemar eller vad det nu var.. jag är viktigast! haha..

Nej, idag orkar jag inte sitta och kläcka ur mig något längre inlägg.
Gårkvällen, som jag pratade så mycket om, blev inte alls så mysig, Björn kom sent, gick och la sig med en gång, jag duschade och gick sedan och la mig och sedan somnade vi innan klockan slagit halv 12, så speciellt mysigt var det då inte.
Dock myste vi i morse innan han stack till jobbet, eller snarare Sundsvall, där ska han vara tills på söndag då han kommer hem vid typ 22.00 och åker åter till Sundsvall på måndag morgon igen.......

Daaaaaaaaamp.
Jag borde plugga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0