fast and boring

Tänkte bjuda på ytterligare ett litet inlägg om bloggar denna gång.
Detta är bloggar som går fetbort för mig;

Bloggar där..

- folk intä kn stavva (översättning: Folk inte kan stava)
- människor i personens omgivning bara uppges med bokstäver. ex. Idag har jag varit med A, vi gick till B, sedan till C!
- det bara skrivs om barn!!! ex. åh idag bajsade Tindra 18gånger istället för 26gg!! Hon kanske är sjuk!?!?
- man bara skriver om fester. ex. Hejsan bloggen, idag är jag så bakis så jag inte kan skriva.. tihi! Ska ut ikväll igeeeen!!! ÖÖÖÖSS!!!!!!
- man skriver med en helt f*cked up mening uppbyggnad and so on.... ex. Ja det såg ni själva
- man aldrig fattar om personen är klar med sitt uttalande.......................................?
- folk aldrig har någon som helst mening med sina inlägg ex. puss på min älskade lilla snutteflicka, hon är bäst - ville bara säga det för 46846046gg!
- fjortisar som äger en canon eos 400D som dom har fått av sin pappa och kan bara inte låta bli att fota sig själva i spegeln MED blixt..


Det var nog allt............

Kommentarer
Postat av: Sajan

håller meeeeeeeeeed

2009-10-26 @ 21:28:36
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0