sunday bloody sunday

Sitter här och skriver mitt andra *applåder* blogginlägg för idag.
Egentligen vet jag inte varför, eftersom jag har absolut INGENTING att komma med idag.
Det är söndag och jag har inte gjort ett piss, eller jo, kommit på att jag ska nog skänka alla mina Wendy tidningar till stallet.. känns inte som något behov längre.

Har jag städat mitt rum? - Nope
Har jag borstat tänderna? - Nope
Har jag gjort någon engelska? - Nope
Har jag suttit vid datorn nästan hela dagen och bara gjort onödiga saker? - Japp!


Nämnde jag att det var söndag?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi gör ICKE nödvändiga saker! :D

2009-10-18 @ 16:46:08
URL: http://pernillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0